20 Ocak 2017 Cuma

Ankara'da Kartpostal Satan Yerler


10 yorum:

  1. Amerikalı bir arkadaşım kartpostal istedi, dedim ki hacı sen ne yapacan ankaranın katpostalını zaten birşey yok burada ama ısrar etti. Bir kaç gündür arıyordum önerdiğiniz yerlere bakacağım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz Ankara'yı şu anki haliyle gösteren kartpostal bulmayı başaramadım ama bir yerlerde belki vardır:) PTT'yi de deneyebilirsiniz. Kolaylıklar diliyorum:)

      Sil
  2. Keskin Kolor YENİ ZİRAAT MAH. 656. SOK. D:20 / A / DIŞKAPI / ALTINDAĞ / ANKARA

    YanıtlaSil
  3. http://www.keskincolor.com/kataloglar/kartpostal#book2/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir saattir bu basimevinin adini ariyorum sagol kardesim harikasin

      Sil
  4. Bende siyah beyaz eski yeşilçam kartpostallarindan ariyorum bildiginiz yerler varmi ankarada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef siyah beyaz kartpostallara hiç denk gelmedim. Ayrancı'da ve Çayyolu'nda antika pazarları kuruluyor, oralarda olabilir mi acaba?

      Sil
  5. Kızılay Karanfil sokakta metro girişine yakın yerde bir iş hanının 1. katında ekin kırtasiye var orda çok güzel katlanır kartlar bulabilirsiniz ama biraz pahalılar, 2.5 tl, ben aynı kartın 10 tanesini 10 liraya almıştım maltepede bir yerden ama malesef orası kapandı. yine karanfil sokakta sanıyorum ata iskenderin yanında gür özalit kırtasiyede kartpostal bulabilirsiniz ama pek güzel bir şey yok noel babalı olanlar hariç.bunların haricinde internette, istanbulda ve ptt şubelerinde bulmak mümkün. ptt lere arada bir gidip sorun, suluboya resim gibi baskıya sahip kartlar var. bu arada ben kartlara yapıştırma eklemeyi çok seviyorum, gönderdiğim arkadaşlarımın da hoşuna gidiyor. ama malesef yapıştırmalar eskiden ben ilkokuldayken yani 2003-2006 arası filan çok çeşitli ve ucuzdu. artık pahalı ve çeşit az, üstelik çoğu da dandik dundik şeyler. her kırtasiyeye girip soruyorum artık arkadaşlarımın da komiğine gidiyor :D aliexpresten buldum bir şeyler gerçi. yapıştırma konusunda aydınlatabilecek varsa iyi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler tavsiyeleriniz için.

      Çok muhteşem olmasa da Gimsa'da gülen yüz, çiçek, yıldız vb stickerlar çok uygun. 21li bir yaprak 0.75 TL civarı, diğer yerlere kıyasla fiyatı oldukça uygun geldi bana.

      Sil